Ga naar de inhoud
Directiesecretaresse

Vacatures

resultaten
 In het kort
Breda
40 uur
3.000 - 4.000 EUR per maand
Directiesecretaresse

Neem bij vragen of interesse contact op met één van onze professionals.

Icon
stephanie@secretaryhouse.nl

Introductie

Ben jij een ervaren directiesecretaresse die houdt van afwisseling? Werk je graag in een dynamische omgeving, maar wil je wel de zekerheid van een vast contract? Dan ben je bij Secretary House aan het juiste adres!

Organisatie

Als interim directiesecretaresse werk je bij verschillende organisaties. Dat kan een techbedrijf zijn, een zorginstelling of een organisatie in de financiële sector. Elke opdracht is anders. De ene keer beheer je agenda’s, de andere keer regel je een zakenreis of help je bij een project.

Functie

Je taken kunnen onder andere zijn:

  • Agenda’s beheren en afspraken plannen;
  • Vergaderingen voorbereiden, gegevens verzamelen en notuleren;
  • Bezoekers ontvangen en telefoongesprekken afhandelen;
  • Administratieve taken oppakken en vertrouwelijke documenten verwerken;
  • Kleine evenementen regelen zoals jubilea of afscheidsrecepties;
  • Correspondentie verzorgen en vragen beantwoorden van collega’s en externe contacten.

Je bent het eerste aanspreekpunt voor de directie en zorgt dat alles goed verloopt. Je kunt snel schakelen en past je makkelijk aan in een nieuwe werkomgeving. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de directie en zorgt dat alles goed verloopt. Je kunt snel schakelen en past je makkelijk aan in een nieuwe werkomgeving.

Functie-eisen

  • Je hebt ervaring als directiesecretaresse, management assistant of team assistant;
  • Je werkt gestructureerd, blijft rustig onder druk en bent nauwkeurig;
  • Je communiceert makkelijk en vindt snel je draai in een nieuw team;
  • Je woont in regio Breda en hebt een rijbewijs B.

Aanbod

Je komt bij ons in vaste dienst, maar werkt op verschillende opdrachten. Je krijgt goede begeleiding en volop kansen om jezelf te ontwikkelen. We kijken samen welke opdrachten passen bij jouw ervaring en wensen.

  • Een vast contract met afwisselend werk;
  • Een salaris tot € 4.000 per maand (afhankelijk van je ervaring);
  • 8,33% vakantiegeld en een bonus tussen de 2 en 6%;
  • 25 vakantiedagen en pensioen vanaf dag één (via StiPP);
  • Een leaseauto die je ook privé mag gebruiken;
  • Trainingen, workshops en persoonlijke coaching;
  • Een vitaliteitsbudget om gezond en fit te blijven.

Sollicitatie

Je kunt solliciteren via de button op onze website. Heb je nog vragen? Neem dan contact op via dit telefoonnummer: 085 016 4773 of stuur een e-mail naar info@secretaryhouse.nl.

ONTMOET

Naam

E-mail

Inschrijven nieuwsbrief