Ga naar de inhoud
PMO / Administratief Ondersteuner

Vacatures

resultaten
 In het kort
Heerlen
40 uur
2.800 - 3.700 EUR per maand
PMO

Neem bij vragen of interesse contact op met één van onze professionals.

Icon
stephanie@secretaryhouse.nl

Introductie

Ben jij een ervaren administratief ondersteuner met oog voor detail en structuur? Wil je een belangrijke rol spelen in de succesvolle uitvoering van een complex programma? Dan is deze functie als PMO / Administratief Ondersteuner perfect voor jou!

In deze rol ondersteun je de Programma Manager bij de implementatie van een geïntegreerde risico-tooling. Jij zorgt ervoor dat alle administratieve taken goed verlopen, dat deadlines worden gehaald en dat communicatie tussen alle stakeholders soepel verloopt. Dankzij jouw organisatorische skills wordt het programma op tijd en efficiënt uitgevoerd.

Let op: deze functie is niet geschikt voor ZZP’ers. Je wordt minimaal twee dagen per week op kantoor in Heerlen verwacht.

Functie

Als PMO / Administratief Ondersteuner ben je verantwoordelijk voor de projectadministratie en ondersteun je bij de uitvoering van het programma. Jij beheert de planning, houdt documentatie up-to-date en zorgt ervoor dat alle actiepunten worden opgevolgd. Daarnaast ben je actief betrokken bij de communicatie met stakeholders, ondersteun je het risicomanagement en werk je aan procesoptimalisatie.

Je taken bestaan onder andere uit: 

  • Beheren van de projectplanning, bewaken van deadlines en up-to-date houden van projectdocumentatie;
  • Notuleren van vergaderingen, opvolgen van actiepunten en ondersteunen bij budgetbewaking en resourceplanning;
  • Coördineren en voorbereiden van vergaderingen en workshops, en ondersteunen bij communicatie naar interne en externe stakeholders;
  • Opstellen en distribueren van rapportages, statusupdates en dashboards;
  • Ondersteunen bij risicomanagement, issue tracking en het signaleren van knelpunten en verbeteringen in projectprocessen Standaardiseren van documentatie en workflows binnen het programma.

Functie-eisen

  • Je hebt een afgeronde mbo+ of hbo-opleiding, bij voorkeur in Bedrijfskunde, Projectmanagement of een vergelijkbare richting;
  • Je hebt 3 tot 5 jaar ervaring in een PMO-, projectondersteunende of administratieve rol;
  • Je hebt ervaring met projectmethodieken zoals PRINCE2, Agile of PMBOK;
  • Je hebt een sterke beheersing van MS Office (Excel, PowerPoint, Word) en tools zoals SharePoint, Jira of Confluence;
  • Je werkt nauwkeurig, bent goed in het plannen en hebt een proactieve werkhouding;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en weet snel te schakelen met verschillende stakeholders.

Aanbod

  • Een dynamische en afwisselende rol binnen een maatschappelijk belangrijk programma
  • Werken in een enthousiast en professioneel team
  • Een marktconform salaris op schaal 9, afhankelijk van ervaring
  • Hybride werken: minimaal twee dagen per week op locatie in Heerlen
  • Reiskostenvergoeding en goede werkomstandigheden

Start zo snel mogelijk, met een inzet tot in ieder geval de zomer/herfst van 2025

Sollicitatie

Klaar voor de volgende stap? Je kunt solliciteren via de button op onze website. Heb je nog vragen? Neem dan contact op via dit telefoonnummer: 085 016 4773 of stuur een e-mail naar info@secretaryhouse.nl.

ONTMOET

Naam

E-mail

Inschrijven nieuwsbrief