Ga naar de inhoud
Senior Management Assistant

Vacatures

resultaten
 In het kort
Breda
40 uur
3.500 - 4.500 EUR per maand
Management Assistant

Neem bij vragen of interesse contact op met één van onze professionals.

Icon
stephanie@secretaryhouse.nl

Introductie

Voor een internationale organisatie in de voedingsmiddelenindustrie zoeken wij een managementassistent op de locatie Breda. In deze functie ondersteun je de General Manager en het managementteam. Je werkt nauw samen met collega’s uit verschillende afdelingen en rapporteert aan de Manager HR Business Partnering.

Organisatie

Als managementassistent draag je bij aan een goed georganiseerde werkdag voor het management. Je plant afspraken, organiseert vergaderingen en zorgt dat documenten op orde zijn. Je bent een belangrijk aanspreekpunt voor interne en externe communicatie. Je werkzaamheden bestaan uit:

  • Beheren van agenda’s en coördineren van afspraken;
  • Voorbereiden en organiseren van vergaderingen;
  •  Ondersteunen bij het maken van presentaties en rapporten;
  • Verzorgen van interne communicatie zoals nieuwsbrieven;
  • Beheren van documenten, overzichten en declaraties;
  • Regelen van facilitaire zaken en contact met leveranciers;
  •  Organiseren van bijeenkomsten en teamactiviteiten;
  • Ondersteunen van projecten met administratieve taken.

Functie

Je komt te werken in een internationale omgeving waar duurzaamheid, innovatie en samenwerking centraal staan. De organisatie combineert een professionele manier van werken met een informele sfeer. Medewerkers krijgen ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling. Het team bestaat uit mensen van verschillende nationaliteiten, wat zorgt voor een dynamische en afwisselende werkomgeving. De communicatielijnen zijn kort en ideeën worden gewaardeerd. Daardoor kun je als managementassistent echt van betekenis zijn in de dagelijkse praktijk.

Functie-eisen

In deze rol krijg je veel ruimte om zelfstandig te werken, maar je kunt ook rekenen op een betrokken team. Er is aandacht voor een goede balans tussen werk en privé. Je kunt rekenen op: Een marktconform salaris, passend bij je ervaring; 25 vakantiedagen en 9,5 ADV-dag (op fulltime basis); Een eindejaarsuitkering; Hybride werkvorm (minimaal 1 dag per week op kantoor); Een prettige werkomgeving in Breda; Ondersteuning van een professioneel en collegiaal team

Aanbod

Voor deze functie zoeken we iemand die zorgvuldig werkt en het overzicht houdt. Je weet wat er speelt, denkt vooruit en schakelt makkelijk tussen verschillende taken. Je beschikt over: Mbo+ of hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur secretarieel opgeleid; Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie; Goede beheersing van Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk; Ervaring met Microsoft Office; Een dienstverlenende en representatieve werkhouding; Beschikbaarheid voor een fulltime dienstverband (1 FTE).

Sollicitatie

Klaar voor je volgende avontuur? Wacht niet langer! Stuur vandaag nog een WhatsApp-berichtje via dit telefoonnummer: 085 016 4773 of solliciteer via de button op de website. Wie weet start jij binnenkort met deze uitdagende en veelzijdige functie.

ONTMOET

Naam

E-mail

Inschrijven nieuwsbrief