Ga naar de inhoud
Officemanager

Vacatures

resultaten
 In het kort
Breda
40 uur
2.800 - 4.000 EUR per maand
Office manager

Neem bij vragen of interesse contact op met één van onze professionals.

Icon
stephanie@secretaryhouse.nl

Introductie

Ben jij een georganiseerde en proactieve Officemanager die houdt van afwisseling? 
Zoek je een functie waarin je zowel facilitaire als administratieve taken combineert, 
en wil je bijdragen aan een efficiënt werkend kantoor? Dan is deze functie iets voor jou! 



Organisatie

Als Officemanager werk je bij verschillende organisaties, waar je zorgt dat alles goed  geregeld is en de dagelijkse gang van zaken soepel verloopt. Jij bent een belangrijke  schakel binnen het kantoor en zorgt ervoor dat alles efficiënt en gestructureerd  verloopt. Je beheert de facilitaire zaken, organiseert administratieve processen en  ondersteunt het managementteam waar nodig. Jij zorgt voor overzicht en een  soepele werkomgeving, zodat collega’s zich kunnen concentreren op hun  werkzaamheden. 

Functie

In de rol van  Officemanager  ben jij verantwoordelijk  voor een breed scala aan taken die de basis vormen voor een goed draaiend kantoor. Je zorgt ervoor dat zowel de facilitaire als administratieve processen soepel verlopen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor collega’s en bezoekers, en zorgt ervoor dat iedereen alles heeft wat ze nodig hebben om hun werk efficiënt te kunnen doen. Je hebt een veelzijdige  rol waarbij je onder andere: 

  • Beheren van facilitaire zaken, zoals de inkoop van kantoorartikelen en lunches  voor bezoekers. 
  • Het uitvoeren van secretariële taken zoals het beantwoorden van  telefoongesprekken en e-mails, bezoekers ontvangen en agendabeheer. 
  • Coördineren van administratieve taken voor projecten, zoals het verzamelen  en verwerken van documentatie. 
  • Organiseren van zakelijke reizen en evenementen, inclusief het regelen van  reisdocumenten en locatiebezoeken. 
  • Ondersteunen van de Managing Director bij diverse secretariële taken,  waaronder het verwerken van facturen en het plannen van afspraken. 

Functie-eisen

  • Je hebt ervaring als Officemanager, Management Assistant of in een vergelijkbare functie.
  • Je werkt gestructureerd, hebt oog voor detail en kunt snel schakelen tussen verschillende taken.
  • Daarnaast beschik je over goede communicatieve vaardigheden en werk je goed in teamverband.
  • Je woont in de regio Breda en hebt een rijbewijs B. 

Aanbod

Bij  Secretary House  krijg je afwisselende opdrachten,  maar wel de zekerheid van  een vast contract.

Wij bieden jou: 

  •  Een vast contract met een salaris tot € 4.000 per maand (afhankelijk van ervaring). 
  • 8,33% vakantiegeld en een bonusregeling (tussen de 2-6%). 
  • 25 vakantiedagen, exclusief feestdagen. 
  •  Pensioenopbouw vanaf de eerste werkdag via StiPP. 
  • Een leaseauto (ook privégebruik); 
  •  Toegang tot trainingen, workshops en persoonlijke coaching.

Sollicitatie

Ben je enthousiast geworden?  Wacht dan niet langer! Solliciteer dan via de button op onze website! Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen via dit telefoonnummer: 085 016 4773 of per e-mail: info@secretaryhouse.nl.

ONTMOET

Naam

E-mail

Inschrijven nieuwsbrief